luni, 5 decembrie 2016

Vizita la Jumbo

Buna, fetelor!

Imi doream sa ajung la magazinul asta de secole, insa din cauza faptului ca astia s-au gandit sa pozitioneze magazinul in coltul celalalt al orasului, sortii n-au fost de partea noastra :))); pana de curand :D.
Daca nu stiti ce e Jumbo (cum sa nu stiti ce e Jumbo?!?!),  va spun eu ca este un taram al pierzaniei, locul unde mintea o ia razna si portofelul se goleste :)))), locul unde gasesti orice iti doresti si lucruri la care nici nu te gandesti :))); gasesti de la chestii pentru casa, la hainute de animale, jucarii, vase de bucatarie, cutii de depozitat, stickere pentru pereti, tot felul de treburi decorative; acum, spre exemplu, este Raiul decoratiunilor de Craciun :))). Dar gasesti si haine sau mancare.
Daca mergeti in perioada asta a sarbatorilor de iarna, va sfatuiesc sa luati cu voi un tub cu pastile pentru cap (de calmare si de calmic, daca vreti voi :))) ) si un formular pentru credit la banca (sau poate sa-i ajutati pe oameni pe acolo cu un praf, un mop) :))))).
Vorba lunga, saracia omului....iar eu vorbesc, neneeeeeeee, de nu ma mai opresc :))) sa va arat ce mi-am cumparat.

 ***dand click pe fotografii le puteti mari***

Carti cu povesti: - sunt frumos colorate, hartia este lucioasa, destul de tare, la noi nu mai este cazul sa o rupa, insa cred ca rezista; noi am mai avut carti cu povesti de la Jumbo, pe care le-am citit si rascitit de mii de ori si inca sunt ok, fetita mea avea obiceiul sa mai rupa paginile cand era mai mica, insa acestea au rezistat; atata doar ca am mai gasit cateva greseli gramaticale, pe acestea inca nu le-am lecturat, dar va tin la curent.
  • Nasterea lui Iisus Hristos - 3,99 lei
  • Peripetiile unui ajun de Craciun - 3,99 lei
  • Bradul (are si autocolante) - 2,99 lei


  • Mos Craciun care canta la saxofon (il vedeti in video mai jos) - 39,99 lei
  • Coronita pentru usa  - 24,99 lei
- aveau o gramada de modele de mosi dansand, cantand si coronite cu mosi, reni, oameni de zapada, globuri, ghirlande :)))


Accesorii pentru petrecere - daca aveti de organizat vreo petrecere, in special una pentru copii, acolo este locul unde trebuie sa mergeti la cumparaturi :)))
  • Coronita Birthday Princess - 4,99 lei
  • Ochelari de plastic albi Happy Birthday - 4,99 lei
  • Set 2 agrafe fetite - 2,99 lei
  • Set 6 agrafe fluturi - 3,99 lei
  • Banner Happy Birthday, 3 buc - 1,99 lei
 
 

Chestii, treburi, socoteli pentru proiecte Do it yourself
  • Lipici - 7,99 lei
  • Perforator inima - 4,99 lei
  • Set creativ: contine ochisori, pufuleti mici si pufuleti mari, sarma pufoasa :))) pe cuvant daca stiu sa le descriu :))) insa promit sa vi le arat intr-o postare separata - 12,99 lei
  • Set pentru creat bijuterii - 4,99 lei

 
  • Set de 6 globuri din polistiren - 2,99 lei
  • Set de figurine din polistiren - 4,99 lei
  • Paiete albe si paiete roz - 2,99 lei 
  • Poney din plastic - 9,99 lei 

 
  • Barbie cu masina - 49,99 lei ; jucaria asta am vazut-o mai apoi intr-un supermarket cu 70 lei
  • Set de doua papusi cu patut - 24,99 lei
  • Reductor WC - 24,99 lei
Am uitat sa fotografiez urmatoarele:
  • folie pentru ambalat cadourile cu motive de Craciun,  dimensiuni 70X100 cm - 2,99 lei
  • cookies cu ciocolata - 4,99 lei
  • caciula barbati, model simplu, tip fes - 9,99 lei
  • lopata pentru zapada - 14,99 lei
  • sticla de plastic cu pai, pentru copii 200 ml - 5,99 lei
 Mai jos va las si un clip; nu am intentionat sa fac vreun vlog sau ceva de genul, insa mai apoi m-am gandit ca ar fi dragut sa pun cap la cap ce am filmat si fotografiat, chiar daca sunt cu telefonul, iar calitatea lasa de dorit.


 Voi ati fost in Jumbo pana acum? Ce v-ati cumparat?

Astept comentariile voastre si nu uitati ca ma gasiti si pe Facebook si pe Instagram (gasiti in partea dreapta link-urile).

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.