vineri, 28 noiembrie 2014

Vaseline: crema de maini si balsam de buze


Am vazut pe bloguri ca se gasesc si in Romania produsele Vaseline asa ca azi m-am decis sa va vorbesc despre o crema de maini si un balsam de buze. Coincidenta a facut sa dau peste un stick USB cu poze facute mai demult, printre care si acestea.

Crema de maini


Nu stiu sigur daca veti gasi aceasta crema in magazinul cu pricina (e vorba despre acela din Bucuresti care aduce produse cosmetice din afara, la preturi ok; ceva cu Zero, imi scapa numele, amintiti-mi voi, va rog, daca stiti).
Mie mi-a placut enorm de mult crema asta, este cu keratina si vitamina E. Din pacate, nu am si o poza cu descrierea sa, deoarece imi amintesc faptul ca scria in olandeza, motiv pentru care nu m-am obosit sa fotografiez. Oricum, stim bine ca vitamina E hidrateaza si elasticizeaza pielea, iar keratina intareste unghiile. Efectul vitaminei l-am simtit, aveam mainile foarte catifelate, intr-o perioada in care foloseam o apa foarte dura; insa nu pot spune acelasi lucru si despre unghii, dar eu cred ca nu putem intari unghiile aplicand ceva local, totul vine din interior. Iar treaba asta am simtit-o pe pielea mea in timpul sarcinii; parca v-am mai povestit. Aveam niste unghii foarte tari, nu se rupeau, nu se exfoliau, si cred ca "vinovate" erau vitaminele.
Mi-a mai placut si consistenta sa: desi era foarte groasa, intra foarte repede in piele. Aspectul asta a facut sa consum crema intr-un interval relativ mare de timp, chiar daca o foloseam dupa fiecare contact cu apa.
Daca o gasiti, merita s-o incercati. Va las si o poza cu ingredientele. :D

Balsam de buze cu ulei de trandafir si ulei de migdale


Cand am cumparat acest balsam nu stiam ca exista si alte variante - am aflat de curand; eu am ales Rosy lips pentru ca asta era pe raft. Imi trebuia un balsam de buze (tot timpul am avut probleme cu buzele uscate) si am sperat ca acesta va fi la fel ca unul Avon pe care l-am avut mai demult; am impresia ca mai e si acum in catalogul lor, este vorba despre un balsam de buze care da buzelor un roz foarte natural si frumos, dar nu-i mai stiu numele.


Initial n-am fost incantata de aceasta cutiuta metalica si de faptul ca va trebui sa-mi bag degetele in ea sa aplic balsamul, insa am zis ca voi folosi o pensula pentru buze; ceea ce s-a si intamplat, dar doar la inceput, acuma abia am timp sa-l aplic, daramite sa mai caut si pensula pe care risc s-o vada Miruna si sa mi-o ceara sa-si mangaie dintii cu ea :)))
In timp (am balsamul de vreo 3 ani :))) nu radeti! :p ) tot plimband-o prin genti si prin baie ambalajul a avut de suferit, in sensul ca a cam ruginit :( Pozele pe care vi le prezint acum sunt facute in ziua in care am cumparat produsele (exceptie face fotografia cu ingredientele balsamului pe care o veti gasi mai jos, care e facuta azi).


Are o culoare foarte frumoasa, un roz placut. De asemenea, are si luciu, iar buzele arata foarte natural. Insa este si foarte uleios (doar are vaselina :D), si nu rezista deloc, imediat se intinde pe toata fata. La capitolul hidratare, primeste din nou o bila neagra. 
Acum intelegeti de ce nu l-am consumat in 3 ani? :)))


V-am pus si o poza cu ingredientele, nu are multe, insa pe la sfarsit are si un iritant.

Voi ati incercat vreun produs Vaseline pana acum? Ce parere aveti despre ele?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.