joi, 20 noiembrie 2014

Fructe, alune, seminte, cereale, condimente s.a. - de unde cumparam?

Azi m-am decis sa va vorbesc despre un magazin online. Va spun de la bun inceput ca nu am nici un beneficiu in urma acestui articol, numai acela moral, de a fi ajutat alti oameni, impartasind cu ei descoperirea unui magazin de unde eu am cumparat si am fost foarte multumita.
Este vorba despre driedfruits.ro. Am descoperit acest site cautand nu-mai-stiu-ce pe net :))) apoi mi l-a recomandat si o prietena.
Gasiti aici o multime de alimente sanatoase si gustoase. :D : fructe deshidrate si confiate, alune, nuci, cereale si fulgi de cereale, condimente, legume uscate, indulcitori naturali, ceaiuri, cosmetice, etc.
Detalii despre transport gasiti pe site-ul lor, am pus link-ul mai sus.
Eu am plasat 2 comenzi aici, una singura si a doua impreuna cu alte persoane (pentru a beneficia de transport gratuit). Ca sa nu fac o postare kilometrica, azi va voi vorbi despre prima comanda.

***click pe imagini pentru a le mari***


Motivul comenzii au fost fulgii de cereale pe care fetita mea ii devora la micul dejun. :D Mai mananca si acum, insa nu in fiecare zi, ca la inceput. Bineinteles ca am mai adaugat si alte produse in cos, dar am incercat sa-mi pun frana totusi, deoarece transportul mi s-a parut maricel (am platit 16 sau 19 lei - nu mai tin minte exact -  pe un colet de aproximativ 4,5 kg). N-am vrut sa ma arunc din prima la o comanda de peste 300 lei (conditia transportului gratis).


Fulgi de cereale: grau, orz, ovaz, secara si hrisca. Cu exceptia ultimului, care a avut 500 grame, celelalte au cantarit cate 1 kg fiecare. Nu mai tin minte preturile, insa au fost unele mici, in jur de 5-7 lei fiecare sortiment. Ca si atunci cand am comandat eu, si acum sunt la reducere pe site. Gasiti fulgi de cereale si in varianta bio, putintel mai scumpi. De asemenea puteti opta pentru ambalarea in pungute de 500 sau 1000 grame. Cantitatea din imagine (adica 3 kg de fulgi de cereale in total, fara hrisca) mi-a ajuns pentru aproximativ 1 an, in conditiile in care Miruna a mancat la inceput in fiecare zi cate 2 linguri de cereale, apoi cam o data la 2-3 zile; deseori am consumat si noi, mami si tati, in amestec cu altele (fulgi de porumb, seminte de floarea soarelui, de dovleac, de susan, fructe goji, etc.). Fulgii de hrisca i-am luat pentru a prepara paine, insa n-am facut nici pana azi. :))) Tre' sa iau masuri. :))))


Zahar brut - am platit aproximativ 10 lei pentru un kg. Nu cred ca mai are rost sa spun cat rau face zaharul alb, rafinat. Bine, nici asta nu e vindecator, insa din 2 rele, il alegem pe cel mai putin rau. :D Eu l-am folosit la cafea, ceaiuri si prajituri. Aveti grija ca indulceste mai mult decat cel alb, spre exemplu in cafea pun o lingurita de zahar brut, iar din zahar alb pun de obicei 2. Cand il folosesc in prajituri reduc, din reteta initiala, cantitatea de zahar cu aproximativ 100-120 grame. Are un gust mult mai bun ca zaharul alb, a caramel parca.

Pudra de roscove - inlocuitorul ideal al pudrei de cacao. Are un pret mic fata de cacao si mult mai multe beneficii. V-am povestit putin despre pudra de roscove AICI, in cadrul retetei de chec. Pana sa-i aflu toate partile bune, am cumparat-o strict pentru faptul ca nu are cafeina. Nu am vrut sa-i dau Mirunei cacao, insa n-am vrut s-o privez de gust. (Nu, nu mananca ciocolata, nici macar din aia cu lapte.) Plus ca in unele retete chiar trebuie, sa spun asa. Ca spre exemplu in cozonaci. :D Luna urmatoare buburuza mea implineste 2 anisori (oau! cand o fi trecut timpul?) si am de gand sa-i prepar tortul acasa, cu pudra de roscove, pentru a putea manca si ea. La prima ei aniversare, anul trecut, noi adultii ne-am chiftuit si ea a privit. :)))
Inca mai am din cele 200 grame, desi am folosit-o la multe checuri, briose, prajituri si glazuri. :D

Amestec de legume uscate

Eu le folosesc doar pentru ciorba. In mod normal nu as fi cumparat legume uscate, prefer sa folosesc legume proaspete, atunci cand se gasesc la piata, sau congelate, pe timp de iarna; insa nu toate legumele necesare ciorbitei se gasesc si in afara Romaniei (sau daca se gasesc sunt foarte scumpe), asa ca a trebuit sa improvizez. Noi suntem ciorbari, mai ales Miruna, si avem mereu o oala in frigider (mezina mananca zilnic).
Amestecul acesta este foarte bun si da gust ciorbei. Am cumparat ulterior si legume uscate individual si nu au acelasi gust ca acest amestec.
Pretul a fost in jur de 8 lei si are 200 grame. 

Acestea fiind spuse, va las.

Voi consumati astfel de alimente? De unde le procurati?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.