joi, 15 mai 2014

Orkide Nail Care - Calcium gel si Fast Dry Top Coat


Calatorind des imi place ca atunci cand ajung in frumoasa mea Romanie sa cumpar produse autohtone sau, cel putin, produse care se gasesc doar in tara mea natala. 
Asta m-a determinat intr-o zi, impingand la carucior prin Complexul comercial Sir (Militari-Bucuresti), sa cumpar inculpatele de mai sus. 
Dupa cum se vede din base coat mai am aproximativ jumatate, deci l-am folosit temeinic. Si nici n-as fi putut face altfel, pentru ca este un produs foarte bun. Merge folosit atat singur, cat si sub un lac colorat. Protejeaza unghia de ingalbenirile produse de unele oje, iar utilizat numai el da un luciu si o nuanta usor rozalie unghiei foarte frumoase. Va recomand sa folositi mereu un base coat inaintea aplicarii ojei, in timp veti vedea rezultatele. N-am vazut nici un efect in privinta intaririi unghiei, chiar daca se lauda el ca fiind un lac de unghii cu calciu; oricum nu cred ca pentru a nu ti se mai rupe unghiile trebuie sa folosesti un lac de unghii. Spun asta pentru ca am trait-o pe pielea mea. Totul vine din interior, atata timp cat consumi suficiente vitamine si minerale, atat parul, cat si pielea, dintii sau unghiile vor fi mai sanatoase.
Am incercat sa fotografiez si eticheta de pe spate, insa n-am reusit sa fac o poza clara; scrisul este foarte mic, iar aparatul meu neperformant.

Tratament cu calciu. Cel mai natural mod de intarire si crestere a unghiei. Previne ruperea unghiilor pe margine. Testat dermatologic. Este in conformitate cu normele internationale privind protectia sanatatii umane. Tara de origine: Turcia. Data producerii: 2013. Data expirarii: 2016

Imi place ca au scris si lista ingredientelor :)))

Celalalt produs se vrea a fi un top coat care ajuta la uscarea rapida a lacului de unghii. Intr-adevar, timpul dintre aplicarea ojei si utilizarea degetelor fara a fi nevoie sa-ti refaci manichiura se scurteaza, insa nu foarte mult; nu intrece spray-ul de la Kallos. Insa acesta din urma, nu ofera luciu ojei asa cum o face acest top coat.
Descrierea de pe eticheta este urmatoarea:

Se foloseste pentru uscarea rapida a ojei pe unghie. Testat dermatologic. Este in conformitate cu normele internationale prinvind protectia sanatatii umane. Tara de origine: Turcia. Data producerii: 2013. Data expirarii: 2016

Ca si la base coat, ingredientele lipsesc. E bine totusi ca ne asigura ca este in conformitate cu normele internationale prinvind protectia sanatatii umane (pentru animale nu baga nimeni mana in foc :))) )

In concluzie, mie imi plac aceste 2 produse; unde mai pui ca au si un pret super, in jur de 5 lei fiecare. 

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.