miercuri, 12 septembrie 2012

Din revistele lunii.....septembrie (1)


In luna august n-am cumparat decat vreo 2-3 reviste, despre bebei. Din pacate, nu le-am pozat si le-am lasat acasa, la mama.
Nici luna asta nu e prea rasarita, din acest punct de vedere.
Am cumparat Flacara (editie august-septembrie) cu volumul II din Negru de corb si abia astept sa apara si ultimul volum, in octombrie. Este o carte foarte captivanta, despre o crima.



Principalul subiect al revistei este, asa cum observam si pe coperta, clima, careia ii sunt dedicate mai multe articole, in cadrul rubricii "Dosar".
Alte subiecte care mi-au placut:



O alta revista pe care am citit-o luna asta a fost Super Bebe, un ghid extrem de util pentru viitoarele mamici, abunda de informatii folositoare.



Cam atat.

Voi ce reviste ati citit in luna septembrie?

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.