sâmbătă, 6 august 2011

Cumpărături....de oje



Bineînţeles că am dat iama şi în oje. Am descoperit un magazinel cu o multitudine de lacuri de unghii, toate culorile posibile, la preţuri ok. Intru în fibrilaţii atunci când îi păşesc pragul. :)))
Prima poză, Les Couleurs de Salome, de la stânga la dreapta: F45-111, 2108-281 si F32-111. Mai am o astfel de ojă, v-am arătat-o AICI
A doua poză: o oja Archers (n-am auzit până acuma de ea, nici pe net n-am găsit nimic), crackle Flormar G11 (primit de la sorela :D) şi un lac incolor Les Lolitas by Cosmod pe care l-am cumpărat cu intenţia de a-l vărsa într-o OPI uscată. Marca Les Lolitas mai am o ojă, ASTA
O să revin cu poze pe măsură ce le voi încerca. (Archers deja am încercat-o şi îmi place oarecum).
Pupici

2 comentarii:

  1. Ce bine arata primele 3 oje.. cat costa una? si unde se gasesc? te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Miuri, nu le-am cumparat din Romania...se gasesc in Franta si Belgia, din pacate....
    te pup si eu

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.